Kapitalizacja:
15 128 307 481 101
PLN
-0,63%
Wolumen 24H:
452 496 899 677
PLN
Dominacja:
BTC
53,36%
ETH
11,94%

Już ponad 1 milion KSM zablokowanych w Crowdloans na Kusama

Rafał   2021-07-06 10:26

O ile same aukcje na Kusama do tej pory nie budziły żadnych emocji, bo przewaga każdego zwycięzcy była niepodważalna i nie można powiedzieć, że są wielkim sukcesem, tak zbiórki Crowdloans już zdecydowanie można tak nazwać.

Walizka

1 000 000 KSM. Tyle do tej pory zostało przeznaczone przez społeczność Kusama dla projektów, które chcą wygrać aukcję o własny Parachian. Liczba to robi jeszcze większe wrażenie gdy okaże się, że stanowi to prawie 10% aktualnej podaży KSM. Niestety dla inwestorów KSM nie radzi sobie najlepiej w ostatnim czasie pod względem ceny. Od rekordowej wartości osiągniętej 2 miesiące temu KSM straciło 66%, a dobre informacje, jakimi na pewno są spore ilości blokowanych KSM wydają się nie mieć pozytywnego wpływu na cenę. 

Kusama
ksm
tag 191
152,52
-1,99%

W trzech przeprowadzonych już aukcjach zostało zablokowane ponad 845 tysięcy KSM. Jest to ogromna liczba, jednak trzeba pamiętać, że kolejne projekty nie cieszą się już aż takim zainteresowaniem ze strony społeczności jak pierwsze trzy.

Należy zaznaczyć, że kolejny faworyt nie jest już tak oczywisty i być może wreszcie zobaczymy jakąś walkę pomiędzy projektami. 

Shiden gotowy do startu

Projekt Shiden Network za nieco ponad godzinę zostanie 4 po Statemint, Karura i Moonriver Parachainem w sieci Kusama. Aby zwyciężyć zablokowali zebrane od społeczności 138 000 KSM.

Shiden Network to wielołańcuchowa warstwa zdecentralizowanych aplikacji w sieci Kusama. Jako że Kusama Relay Chain nie obsługuje smart kontraktów, tak samo jak Relay Chain Polkadot, potrzebuje warstwy, która to umożliwi. Tą warstwą jest właśnie Shiden Network, siostrzana sieć projektu Astar znanego wcześniej jako Plasm. Shiden obsługuje Ethereum Virtual Machine, WebAssembly i rozwiązania Layer 2 od pierwszego dnia. Platforma obsługuje różne aplikacje, takie jak DeFi, NFT i inne.

Kolejny faworyt?

Wreszcie możemy być świadkami zaciętej walki. Khala oraz Bifrost to projekty, które najpewniej będą rywalizować o zwycięstwo podczas czwartej aukcji. Do tej pory oba projekty zebrały podobną ilość KSM. Khala 50500 KSM, a Bifrost 49500. Polkasmith znajdująca się na trzecim miejscu odstaje znacznie ze swoimi 17500 KSM i raczej nie włączy się do walki.

Mimo sporej ilości zablokowanych tokenów oba projekty zdołały zachęcić zaledwie niecałe 2.5 tysiąca adresów do uczestnictwa w swoich Crowdloans. Khala nieco ponad 1800, a Bifrost tylko 520. Słabnące zainteresowanie widać również po całej reszcie uczestników.

Być może jest to oznaka braku wiedzy o Kusama, którą wiele osób nadal traktuje jak testnet Polkadot, a może ludzie nie są skłonni blokować swoich KSM na tak długi czas będąc niepewnym przyszłości rynku, regulacji itd.

Prawdziwą wartość blokowania KSM poznamy dopiero gdy projekty Karura, Moonriver i Shiden wejdą na giełdy i jeśli okaże się, że zwroty są wysokie, może to sprowadzić wielu nowych użytkowników do sieci Kusama.

Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.