Kapitalizacja:
15 414 238 736 611
PLN
+1,71%
Wolumen 24H:
612 958 921 486
PLN
Dominacja:
BTC
53,67%
ETH
11,81%

MicroStrategy ogłosiło kolejny zakup Bitcoina

Rafał   2021-06-21 14:18

Firma prowadzona przez Michaela Saylor ogłosiła kolejny ogromny zakup Bitcoina. Według podanych informacji na ten cel tym razem przeznaczyła 489 milionów dolarów.

Bitcoin

MicroStrategy po raz kolejny ogłosiło ogromny zakup największej pod względem kapitalizacji rynkowej kryptowaluty. Dzisiaj został ogłoszony zakup kolejnych 13005 BTC za 489 milionów dolarów i średniej cenie za 1 BTC wynoszącej $37,617.

Zakup ma zapewne z ostatnio sprzedanymi obligacjami o wartości 500 milionów dolarów.

Na dzień dzisiejszy notowana na giełdzie firma posiada 105 085 Bitcoin, zakupione za średnio 2,741 miliarda dolarów i średnią cenę 1 BTC około 26,080 dolarów.

Z ostatnich ogłoszeń jasno wynika, że to jeszcze nie koniec zakupów.

Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.