Kapitalizacja:
15 322 585 909 360
PLN
-0,48%
Wolumen 24H:
440 406 439 106
PLN
Dominacja:
BTC
53,3%
ETH
11,98%
Michael J. Saylor

Michael J. Saylor

Współzałożyciel & CEO MicroStrategy

Michael Saylor to założyciel MicroStrategy. Firma, która powstała w 2007 roku, jest światowym liderem w dziedzinie analityki korporacyjnej i oprogramowania mobilnego. Początki idei MicroStrategy sięgają jeszcze 1994 roku, kiedy powstał produkt o tej samej nazwie, służący do budowania aplikacji analitycznych dla dużych baz danych.

Saylor ukończył słynne MIT w 1987 roku. Studiował inżynierię lotniczą i astronautyczną. W 2005 roku założył Saylor Academy, zajmującą się konferencjami z liderami branż technologicznych. Dziś założycielowi MicroStrategy przyświeca wizja powszechnego dostępu do inteligencji, szczególnie w przypadku biznesów.

Saylor działa też aktywnie na rzecz promocji i popularyzacji Bitcoina.

Zdjęcie: MicroStrategy, CC BY 4.0, via Wikimedia Commons
Firmy
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.