Kapitalizacja:
15 141 412 111 913
PLN
+0,67%
Wolumen 24H:
1 680 070 801 929
PLN
Dominacja:
BTC
51,16%
ETH
12,04%
Paolo Ardoino

Paolo Ardoino

CTO Bitfinex & Tether

Paolo Ardoino to włoskiego pochodzenia programista, a także entuzjasta kryptowalut. Ukończył studia informatyczne na Università degli Studi di Genova w 2008 roku. Już w trakcie studiów pracował jako wolny strzelec, zajmując się testowaniem aplikacji i pisaniem programów. Pod koniec nauki założył z kolegami Involutive snc, gdzie pracowali nad projektami stron i aplikacji webowych. Po studiach pracował na swojej Alma Mater przez dwa lata, zajmując się projektami informatycznymi. Z kryptowalutami związany jest od 2014 roku, kiedy rozpoczął pracę w Bitfinex. Do teraz pozostaje głównym technologiem tej znanej na całym świecie giełdy kryptowalut. Podobne stanowisko piastuje od 2017 roku w Tether.to

Firmy
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.