. . .

Staples Center stanie się Crypto.com Arena

Rafał   2021-11-17 08:17

Jedna z najbardziej ikonicznych hal sportowych na świecie od 25 grudnia zmieni swoją nazwę na Crypto.com Arena. Wszystko dzięki partnerstwu firmy Crypto.com z AEG.

Crypto.com Arena
źródło: blog.crypto.com

Jedna z największych i najszybciej rozwijających się platform kryptowalut Crypto.com podpisała 20-letnią umowę z firmą AEG dotyczącą praw do nazwy jednego z najbardziej rozpoznawalnych stadionów na świecie. Staples Center jest domem wielu drużyn sportowych, głównie koszykarskich z Los Angeles Lakers na czele. Swoje mecze rozgrywają tutaj także Los Angeles Clippers, Los Angeles Sparks (koszykówka kobiet) oraz Los Angeles Kings (hokej na lodzie).

Umowa ta czyni również Crypto.com oficjalnym partnerem Los Angeles Lakers i LA Kings i miała kosztować giełdę 700 mln USD, czym znacznie przewyższa umowę FTX podpisaną z Miami Heat o wartości 130 mld USD, również dotyczącą praw do nazwy stadionu. 

Obie giełdy znalazły się w naszym rankingu:

giełdy

Na udany początek wieloletniej współpracy AEG i Crypto.com zaprezentują nowe logo i inne elementy brandingowe, w tym wewnętrzne oznakowanie nowo nazwanej areny Crypto.com Arena już w Boże Narodzenie, kiedy Los Angeles Lakers będą gościć Brooklyn Nets. Całe zewnętrzne oznakowanie obiektu zostanie wymienione do czerwca 2022 roku.

Współzałożyciel i Prezes Crypto.com, Kris Marszałek powiedział:

Znane jako Kreatywna Stolica Świata, miasto Los Angeles i ludzie, którzy nazywają je domem, zawsze byli pionierami, przekraczającymi granice i wprowadzającymi innowacje jako niezaprzeczalni światowi liderzy kultury i rozrywki. Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z AEG i długoterminowymi inwestycjami w tym mieście, zaczynając od Crypto.com Arena w sercu śródmieścia i korzystając z naszej platformy na nowe i kreatywne sposoby, aby kryptowaluty mogły napędzać przyszłość światowej klasy sportu, rozrywki i technologii dla fanów w LA i na całym świecie.

Prezes firmy AEG, Dan Beckerman powiedział z kolei, że "W tym partnerstwie chodzi o przyszłość, AEG i Crypto.com nie tylko dzielą się wizją innowacji oraz przyszłości sportu i rozrywki, ale także wspólnie angażują się na rzecz społeczności, w których pracujemy i mieszkamy".

Obie strony dążyły do umowy, która nie tylko skupia się na sporcie. AEG była jedną z pierwszych firm, które przyjęły cel redukcji gazów cieplarnianych zalecany przez Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC). Crypto.com zobowiązało się do osiągnięcia ujemnego poziomu emisji dwutlenku węgla do końca 2022 r., kompensując więcej dwutlenku węgla, niż jest generowane przez wszystkie działania w organizacji.

Crypto.com nie tylko idzie w ślady innej popularnej i coraz bardziej rozpoznawalnej giełdy FTX, ale wydaje się ją prześcigać w umowach sponsorskich, partnerstwach, a przede wszystkim w działaniu na rzecz rozpoznawalności i edukacji na temat kryptowalut.

Zarządzana przez Krisa platforma, niedawno nawiązała współpracę z Mattem Damonem w swojej pierwszej globalnej kampanii reklamowej. Kampania jest kolejnym krokiem Crypto.com do zyskania rozpoznawalności na świecie. Poprzednio zaangażowali się w UFC, F1, Paris Saint-Germain, Philadelphia 76ers, Montreal Canadiens, drużyną e-sportową Fnatic i Lega Serie A oraz Twitch Rivals. 

W 2021 roku Crypto.com stało się pierwszą platformą kryptowalut współpracującą z zespołem F1, pierwszą współpracującą z drużyną NHL (Montreal Canadiens) i pierwszą współpracującą z profesjonalną ligą sportową (Lega Serie A).

 

Popularne