Kapitalizacja:
14 184 675 916 039
PLN
-2,08%
Wolumen 24H:
784 750 267 047
PLN
Dominacja:
BTC
54,28%
ETH
11,56%

Zac Prince

Współzałożyciel & CEO BlockFi

Zac Prince to amerykański ekspert w dziedzinie kryptowalut, związany z branżą od 2017 roku. Studiował na University of Oklahoma, a także Texas State University. Na obu uczelniach zajmował się biznesem oraz biznesem międzynarodowym. Na rynek pracy wszedł w 2010 roku, a w ciągu swojej kariery pracował dla kilku firm związanych z handlem. Był pracownikiem między innymi AdMeld (kupionej przez Google), Sociomantic Labs (przejętej przez DunnHumby i Tesco), a także Orchard Platform (wykupionej przez Kabbage). Pracował również jako doradca handlowy w Better Finance Guru i Karapult.

W roku 2017 współtworzył platformę usług finansowych opartych na technologii blockchain. Firma BlockFi jest dziś jedną z najważniejszych w sektorze związanym z kryptowalutami.

Firmy
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.