Kapitalizacja:
15 214 630 686 040
PLN
-0,97%
Wolumen 24H:
585 656 549 011
PLN
Dominacja:
BTC
53,68%
ETH
11,79%
Peter Smith

Peter Smith

Współzałożyciel & CEO Blockchain.com

Peter Smith to pochodzący z Wielkiej Brytanii entuzjasta kryptowalut, który związany jest z branżą od 2014 roku. Wtedy też współtworzył platformę Blockchain.com, której misja opiera się na tworzeniu produktów, które napędzać będą świat krypto. Działalność Petera Smitha i Blockchain wspierają aktywni inwestorzy z Londynu, Nowego Jorku i Doliny Krzemowej.

Od 2019 roku, Smith reprezentuje firmę w ramach pierwszego funduszu inwestycyjnego przedsiębiorstwa. W międzyczasie, w roku 2017, Brytyjczyk został dyrektorem i członkiem zarządu UK Finance. Ta firma reprezentuje około 300 najważniejszych firm finansowych i bankowych z całej Wielkiej Brytanii.

Zdjęcie profilowe: blockchain.com
Firmy
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.