Crypto.com podąża śladami innej platformy, FTX, która bardzo mocno zaangażowała się w sponsoring sportowy. Dzisiaj ogłoszono kolejną wielką i ważna dla całego rynku umowę sponsorską ze znaną organizacją UFC.
Warunki nie zostały publicznie ogłoszone, ale według źródeł CNBC, umowa opiewa na 175 milionów dolarów i została podpisana na 10 lat.
W ramach umowy marka Crypto.com pojawi się na elementach strojów noszonych przez sportowców podczas zawodów, a także odzieży noszonej przez personel treningowy. Ponadto Crypto.com nabyło prawa do nowej kategorii sponsorskiej UFC znanej jako „Partnerska Platforma Kryptowalut”.
Kryptowaluty i sport
Podpisanie umowy sponsorskiej z organizacją UFC, jest kolejnym krokiem platformy Crypto.com, która ma przyspieszyć adopcję kryptowalut na świecie. Zaledwie tydzień temu, firma została sponsorem Formuły 1 podpisując 5-letnią umowę wartą 100 milionów dolarów. Banery Crypto.com można było zaobserwować w transmisji wyścigu o GP Styrii odbywającego się 3 dni temu.
Crypto.com to nie jedyna firma związana z kryptowalutami, która bardzo mocno angażuje się w sponsoring sportu. FTX niedawno ogłosiło umowę z MLB, e-sportową organizacją TSM FTX, a także zostało sponsorem tytularnym stadiony zespołu NBA, Miami Heat. Tydzień temu inna platforma StormX została sponsorem zespołu NBA, logo firmy pojawi się na koszulkach Portland Trail Blazers.
Kryptowaluty coraz mocniej wkraczają w świat i to nie tylko sportu, czy e-sportu, choć to właśnie te dwie dziedziny wydają się być punktem przełomowym i mogą znacznie pomóc zrozumieć i poznać kryptowaluty wielu ludziom, którzy do tej pory nie byli tym zainteresowani.