Kapitalizacja:
10 438 175 549 032
PLN
-3,04%
Wolumen 24H:
288 433 542 322
PLN
Dominacja:
BTC
60,43%
ETH
6,96%
Shiba Inu logo

Shiba Inu

SHIB
0.044583 PLN -3,37%
Dane dostarcza CoinGecko
Kapitalizacja
27001728861
-3,51% 24h
Wolumen
479898205
Ilość w obiegu
589250539302817
100%
Całkowita ilość
589504584158186.5
Dzienny zakres ceny
0.044543 - 0.044763
ATL 11.12.2020 - ATH 28.10.2021
0.09207989 - 0.0334322000000000000
24h
-3,37%
-3,37%
7 dni
+2,69%
-0,32%
14 dni
-2,24%
-4,35%
30 dni
-4,17%
-5,75%
60 dni
-26,2%
-30,51%
1 rok
-49,54%
-52,72%
* Zmiana wartości / Zmiana wartości w zł

Shiba Inu powstał pod koniec 2020 roku i został określony mianem "zabójcy Dogecoina". Za projektem stoi anonimowy twórca o pseudonimie Ryoshi.

SHIB początkowo nie był traktowany poważnie jako token-mem, ale bardzo szybko zyskał ogromną popularność i szybko rosnącą społeczność. Całe zamieszanie wokół Dogecoina spowodowane przez Elona Musk sprawiło, że inne "psowate" projekty zaczęły rosnąć i pojawiać się wykładniczo, a przodował im właśnie SHIB. Ogromna popularność projektu sprawiła, że dostał się on na największe giełdy na świecie, w tym Coinbase Pro.

SHIB jest tokenem ERC-20, a jego całkowita podaż wynosi 1 000 000 000 000 000. Połowa tokenów została wysłana do twórcy Ethereum Vitalika Buterin i została uznana za "spaloną". Jednak Vitalik, którego tokeny osiągnęły ogromną wartość zdecydował się pozbyć nie tylko SHIB, ale i innych tokenów, które twórcy wysyłali do niego, czym reklamowali swój projekt. Programista zdecydował się przekazać ogromną dotację w tokenach SHIB,  dla funduszu walczącego ze skutkami COVID-19 w Indiach, której wartość na tamten moment wynosiła ponad miliard dolarów oraz na prawdę spalić 40% całkowitej podaży tokena.

Projekt po tak ogromnym sukcesie zdecydował się rozwijać i stworzył zdecentralizowaną giełdę SihaSwap. Cały ekosystem wokół Shiba składa się z trzech tokenów: SHIB, LEASH oraz BONE.

Podsumowanie Tokena
Ciekawe wskaźniki on-chain, które zapewniają szybkie zrozumienie stanu Shiba Inu

Dane Dostarcza
Posiadacze Zarabiający po Aktualnej Cenie
35
%
Zysk
5
%
Na zero
60
%
Strata
Koncentracja Wśród Najbogatszych
74
%
Związek z Ceną Bitcoina
Created with Highcharts 7.2.2
0.87
Proporcja Posiadaczy ze Względu na Czas Trzymania
77
%
1R+
21
%
1-12M
2
%
<1M
Transakcje o Wartości Ponad $100K
$110.46m
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Zmiana Członków Telegram
-0.32%
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Demografia Transakcji
53
%
Zachód
47
%
Wschód
Wskaźniki
Podsumowanie
Created with Highcharts 7.2.2
Zniżkowy
3
Zniżkowy
3
Neutralny
0
Zwyżkowy
Wskaźniki On-chain
Created with Highcharts 7.2.2
3Zniżkowy
1Neutralny
0Zwyżkowy
0.32%
Neutralny
0.01%
Zniżkowy
-1.38%
Zniżkowy
Wskaźniki z Giełd
Created with Highcharts 7.2.2
0Zniżkowy
2Neutralny
0Zwyżkowy
Inteligentna Cena
0.02%
Neutralny
Dysproporcja Wolumenu Ofert Kupna-Sprzedaży
-0.24%
Neutralny
Wskaźniki Derywatów
Brak dostępnych Kontraktów futures dla tego tokena
Giełdy
Finanse
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.