Kapitalizacja:
13 732 764 691 833
PLN
+0,98%
Wolumen 24H:
1 072 674 740 814
PLN
Dominacja:
BTC
58,05%
ETH
11,34%
Roger Ver

Roger Ver

Inwestor & Założyciel Bitcoin.com

Roger Ver jest głównie znany ze swoich inwestycji w start-upy związane z kryptowalutami. Jest również rozpoznawalny jako twórca i prezes Bitcoin.com – platformy, poświęconej handlowaniu BTC. 

Pierwszą firmą, jaką zarządzał Ver, była Memory Dealers. Pracował tam od 1999 do 2012 roku. Po opuszczeniu tej działalności, Ver poświęcił się kryptowalutom. W 2012 roku założył Bitcoin Foundation, w którego radzie zasiada po dziś dzień. Podczas rozwijania swoich umiejętności rozpoczął inwestycje w kryptowalutowe start-upy na ich wczesnym etapie rozwoju.

W 2016 roku Ver rozpoczął działalność Bitcoin.com. Platforma udostępnia użytkownikom portfel kryptowalut, jak również dostęp do giełdy i gier kasynowych z użyciem BTC.

Zdjęcie: Roger Ver, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.