Kapitalizacja:
10 475 446 140 405
PLN
-0,56%
Wolumen 24H:
319 718 379 675
PLN
Dominacja:
BTC
60,42%
ETH
7,02%
Ontology logo

Ontology

ONT
0.51359 PLN +2,64%
Dane dostarcza CoinGecko
Kapitalizacja
469439425
+2,6% 24h
Wolumen
25058194
Ilość w obiegu
913697857
91%
Całkowita ilość
1000000000
Dzienny zakres ceny
0.500356 - 0.529941
ATL 7.04.2025 - ATH 3.05.2018
0.433175 - 38.93
24h
+2,64%
+2,64%
7 dni
+0,51%
-2,44%
14 dni
-3,73%
-5,82%
30 dni
-4,49%
-6,53%
60 dni
-29,08%
-33,39%
1 rok
-62,87%
-65,21%
* Zmiana wartości / Zmiana wartości w zł

Ontology to wydajny blockchain specjalizujący się w cyfrowej tożsamości i danych. Unikalna infrastruktura Ontology obsługuje współpracę międzyłańcuchową i skalowalność drugiej warstwy (Layer 2), oferując firmom elastyczność w projektowaniu łańcucha bloków. Ontology wykorzystuje zdecentralizowane protokoły tożsamości i udostępniania danych w celu zwiększenia szybkości, bezpieczeństwa i zaufania. Funkcje Ontology obejmują ONT ID, mobilną aplikację do cyfrowej identyfikacji oraz DDXF, zdecentralizowaną wymianę danych.

Ontology przyjęło "dwutokenowy" model. ONT można stakować poprzez głosowanie na jednego z walidatorów. W nagrodę otrzymuje się ONG, które służy do pokrywania opłat w sieci. ONT jest tokenem niepodzielnym, natomiast ONG dzieli się do 9 miejsc po przecinku.

Co ciekawe, ONT zostało stworzone na platfromie NEO jako token NEP-5, by w 2018 roku przenieść się na swój własny blockchain.

Ontology zostało stworzone przez Li Jun, który jest pochodzącym z Chin developerem z ogromnym doświadczeniem w branżach fintech oraz IT. Li Jun zrezygnował z ICO (Initial Coin Offering), co dzieje się raczej rzadziej niż częściej. Twórca postawił na otwartą dystrybucję tokenu ONT pośród społeczności Ontology oraz airdropy. 

Podsumowanie Tokena
Ciekawe wskaźniki on-chain, które zapewniają szybkie zrozumienie stanu Ontology

Dane Dostarcza
Posiadacze Zarabiający po Aktualnej Cenie
0
%
Zysk
1
%
Na zero
99
%
Strata
Koncentracja Wśród Najbogatszych
96
%
Związek z Ceną Bitcoina
Created with Highcharts 7.2.2
0.82
Proporcja Posiadaczy ze Względu na Czas Trzymania
97
%
1R+
2
%
1-12M
1
%
<1M
Transakcje o Wartości Ponad $100K
$748.19k
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Zmiana Członków Telegram
-0.49%
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Demografia Transakcji
44
%
Zachód
56
%
Wschód
Wskaźniki
Podsumowanie
Created with Highcharts 7.2.2
Neutralny
3
Zniżkowy
0
Neutralny
3
Zwyżkowy
Wskaźniki On-chain
Created with Highcharts 7.2.2
2Zniżkowy
0Neutralny
2Zwyżkowy
764.33%
Zwyżkowy
0.02%
Zwyżkowy
8.71%
Zniżkowy
Wskaźniki z Giełd
Created with Highcharts 7.2.2
1Zniżkowy
0Neutralny
1Zwyżkowy
Inteligentna Cena
-0.20%
Zwyżkowy
Dysproporcja Wolumenu Ofert Kupna-Sprzedaży
-11.02%
Zniżkowy
Wskaźniki Derywatów
Brak dostępnych Kontraktów futures dla tego tokena
Giełdy
Portfele mobilne
Portfele sprzętowe
Portfele wieloplatformowe
Aplikacje Finansowe
Staking
Analiza
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.