Kapitalizacja:
15 248 819 115 478
PLN
+1,32%
Wolumen 24H:
1 711 493 483 816
PLN
Dominacja:
BTC
51,34%
ETH
11,98%
Mitch Liu

Mitch Liu

Współzałożyciel & CEO Theta

Mitch Liu znany jest przede wszystkim jako założyciel i szef Theta Labs, Inc. Studiował inżynierię komputerową na słynnym MIT, a także administrację biznesem na Stanfordzie. Aktywnie związany jest z technologiami od 2006 roku.
W latach 2006-2010 działał w roli założyciela i lidera platformy Tapjoy. Jej celem było przekształcenie mobilnych usług reklamowych i postawienia na monetyzację aplikacji mobilnych. Z kolei lata 2010-2014 Liu spędził jako współzałożyciel i dyrektor w GameView Studios. Firma ta zajmowała się dostarczaniem oprogramowania komputerowego.

Sierpień 2015 to moment, kiedy Liu zakłada THETA.tv – platformę dla nowej generacji e-sportowców, wspieraną przez technologię blockchain. Działalność wspierana jest przez czołowych przedstawicieli Silicon Valley, a także inwestorów z Hollywood.

Zdjęcie: źródło
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.