Kapitalizacja:
14 600 862 189 652
PLN
-7,13%
Wolumen 24H:
764 394 059 149
PLN
Dominacja:
BTC
54,2%
ETH
11,56%

Justin Wu

Założyciel CoinState, Influencer

Od lat Justin Wu wspiera firmy w ich dążeniu do osiągania wzrostów w sprzedaży. Jako specjalista do spraw marketingu i architekt informacji, każdego dnia dzieli się ze światem treściami dotyczącymi tricków sprzedażowych, budowania strategii i społeczności.

W przeszłości pracował dla kilku biznesów, gdzie zajmował się marketingiem. Warto wymienić firmy Growth.ly czy Vytmn. Obecnie współpracuje z Gear Blockchain i RedPen. Wu jest też twórcą i organizatorem BlockchainNW, pierwszej serii konferencji na temat łańcuchu bloków w Seattle. W 2017 założył CoinState.

Działalność ta zajmuje się wsparciem startupów w dążeniu do lepszych osiągnięć.
Wu może pochwalić się bogatą grupą odbiorców na Twitterze, gdzie śledzi go ponad 130 tysięcy obserwujących.

Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.