. . .
Figment

Figment

Staking & Narzędzia dla programistów

Kanadyjska firma stakingowa łączy ze sobą wieloletnie doświadczenie z pasją do technologii Web3. Jest to największe tego typu przedsiębiorstwo w Kanadzie, oferujące rozwiązania dotyczące infrastruktury blockchain.

Współzałożyciele firmy Figment posiadają ponad trzydzieści lat doświadczenia w temacie aktywowania i skalowania firm, zajmujących się infrastrukturą internetową. Sama usługa stakingowa jest stosunkowo młoda, powstała bowiem w 2018 roku. Co nie zmienia faktu, że Figment jest prężnie rozwijającą się platformą.

Lista wspieranych przez kanadyjską firmę protokołów jest bardzo szeroka. Figment oferuje staking w ramach ponad 30 sieci, w tym między innymi Ethereum, Cosmos, Polkadot, Celo, Tezos czy KAVA. 

Jedną z usług firmy Figment jest DataHub. Ta swoista brama do świata protokołów Web3 pozwala deweloperom na korzystanie z najpotężniejszych i najbardziej unikalnych funkcji w ramach łańcucha bloków. Przyświeca jej idea uproszczenia używania blochckainów tak, by nawet nowicjusz dał sobie radę ze stakingiem. 

W ramach DataHub firma Figment oferuje godny zaufania dostęp do sieciowych kluczy API. Oprócz tego, użytkownicy mają możliwość dodawania transakcji w ramach łańcucha bloków. Integracja systemu jest uproszczona, a wsparcie klienta na wysokim poziomie. Sam system danych nie zużywa wielu zasobów. DataHub świetnie sprawdza się dla programistów Dapp, a także portfeli kryptowalut.

Wspierane kryptowaluty
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.