. . .
ConsenSys

ConsenSys

Firma tworząca oprogramowanie

ConsenSys to amerykańska firma założona w 2014 roku przez Josepha Lubina. Dostarcza ona nowoczesne rozwiązania blockchainowe, budowane w obrębie ekosystemu Ethereum. Celem działalności przedsiębiorstwa jest tworzenie produktów, które wspierają deweloperów w budowaniu sieci nowej generacji. ConsenSys chce także, aby przedsiębiorstwa mogły za ich pomocą wprowadzać na rynek silniejszą infrastrukturę finansową.

Firma ConsenSys jest odpowiedzialna za wiele różnych projektów i usług związanych z łańcuchami bloków. Warto wspomnieć przede wszystkim o aplikacji MetaMask. Pozwala ona na bezpieczne gromadzenie i przesyłanie kryptowalut i tokenów, a także na bezproblemowe interakcje ze zdecentralizowanymi aplikacjami. Ten portfel współpracujący nie tylko z siecią Ethereum jest darmowy, można z niego korzystać przez wtyczkę do przeglądarki lub aplikację mobilną.

Z kolei projekt Infura to usługa stworzona z myślą o infrastrukturze zdecentralizowanych aplikacji. Pozwala ona aplikacjom i deweloperom uzyskiwać dane z sieci Ethereum. 

ConsenSys rozwija również platformę Codefi, która dostarcza rozwiązania dla zdecentralizowanych finansów. Usługi w ramach tej funkcji skupiają się wokół ułatwiania rozwoju instrumentów finansowych w systemie DeFi. Rozbudowane funkcje platformy mają na celu łatwiejsze zarządzanie oraz automatyzację wielu procesów w usługach finansowych.

Produkty ConsenSys
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.