Kapitalizacja:
15 133 240 020 157
PLN
-0,7%
Wolumen 24H:
453 783 322 595
PLN
Dominacja:
BTC
53,38%
ETH
11,94%
CoinShares

CoinShares

Zarządzanie aktywami cyfrowymi & Research

CoinShares jest firmą zajmującą się zarządzaniem aktywami cyfrowymi, która dostarcza produkty i usługi finansowe dla inwestorów indywidualnych oraz instytucji. Zespół CoinShares jest pionierem w inwestowaniu w aktywa cyfrowe, który uruchomił pierwszy na świecie regulowany fundusz inwestycyjny Bitcoin w 2014 roku.

Firma oferuje szereg usług takich jak prosty dostęp do aktywów cyfrowych poprzez ETP, indeks CGCI, doradztwo, inwestycje w startupy i wiele więcej. 

CoinShares zajmuje się również badaniem rynku i publikowaniem szczegółowych raportów i analiz, które są szeroko wykorzystywane w całej branży, również przez Blokpres. CoinShares Research jest jednym z najlepszych źródeł informacji o wielu aspektach dotyczących rynku kryptowalut. 

Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.