Kapitalizacja:
14 314 459 593 237
PLN
+2,13%
Wolumen 24H:
1 315 964 443 192
PLN
Dominacja:
BTC
56,81%
ETH
11,84%
Basic Attention Token logo

Basic Attention Token

BAT
0.910156 PLN +5,18%
Dane dostarcza CoinGecko
Kapitalizacja
1362489612
+5,74% 24h
Wolumen
165909460
Ilość w obiegu
1495658357
100%
Całkowita ilość
1500000000
Dzienny zakres ceny
0.845214 - 0.911252
ATL 16.07.2017 - ATH 28.11.2021
0.265466 - 7.91
24h
+5,18%
+6,19%
7 dni
+23,73%
+25,24%
14 dni
+29,01%
+33,84%
30 dni
+26,15%
+30,79%
60 dni
+15,16%
+24,97%
1 rok
+8,64%
+12,42%
* Zmiana wartości / Zmiana wartości w zł

Basic Attention Token, czyli w skrócie BAT, powstał w 2017 roku. Został zapoczątkowany przez Brendana Eich oraz Briana Bondy, obaj mają doświadczenie w rozwoju przeglądarki internetowej Mozilla Firefox. Jak się okazało, Basic Attention Token odniósł spektakularny sukces już pierwszego dnia w czasie ICO, ponieważ w pierwszej minucie dokonała się jedna z najszybszych wyprzedaży, dzięki czemu udało się zebrać 35 milionów USD. 

Z tego powodu, nie powinno być zaskoczeniem, że miliony ludzi używa przeglądarki Brave, gdzie używany jest również BAT. Token służy do obsługi tej platformy reklamowej, która opiera się na technologii blockchain. Powstała ona, aby zapewnić równy oraz efektywny podział wpływów dla 3 trzech stron: reklamodawców, twórców oraz użytkowników.

Pierwsza grupa płaci określoną sumę za swoje kampanie reklamowe w Internecie za pomocą BAT, która musi zostać nabyta za pomocą stron trzecich. Druga grupa maksymalizuje swój zysk z reklam, które są wyświetlane  i otrzymuje za nie BAT. Trzecia grupa otrzymuje token za obejrzenie reklamy i poświęcony czas.

W takim rozrachunku wszyscy są zadowoleni, ponieważ każdy zyskuje. Dodatkowym plusem takiego rozwiązania jest zachowanie całkowitej prywatności, co w ostatnich czasach staje się ogromnym problemem w wirtualnym świecie.

BAT jest tokenem ERC-20 stworzonym na platformie Ethereum.

Podsumowanie Tokena
Ciekawe wskaźniki on-chain, które zapewniają szybkie zrozumienie stanu Basic Attention Token

Dane Dostarcza
Posiadacze Zarabiający po Aktualnej Cenie
26
%
Zysk
4
%
Na zero
70
%
Strata
Koncentracja Wśród Najbogatszych
79
%
Związek z Ceną Bitcoina
Created with Highcharts 7.2.2
0.93
Proporcja Posiadaczy ze Względu na Czas Trzymania
96
%
1R+
3
%
1-12M
1
%
<1M
Transakcje o Wartości Ponad $100K
$5.14m
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Zmiana Członków Telegram
-0.35%
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Demografia Transakcji
51
%
Zachód
49
%
Wschód
Całkowite Wpływy Giełd
$3.54m
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Całkowite Odpływy Giełd
$3.37m
7 dni
Created with Highcharts 7.2.2
Wskaźniki
Podsumowanie
Created with Highcharts 7.2.2
Zwyżkowy
0
Zniżkowy
0
Neutralny
4
Zwyżkowy
Wskaźniki On-chain
Created with Highcharts 7.2.2
0Zniżkowy
0Neutralny
4Zwyżkowy
8.36%
Zwyżkowy
0.01%
Zwyżkowy
17.09%
Zwyżkowy
Wskaźniki z Giełd
Brak dostępnych Wskaźniki z Giełd dla tego tokena
Wskaźniki Derywatów
Brak dostępnych Kontraktów futures dla tego tokena
Giełdy
Portfele sprzętowe
Portfele wieloplatformowe
Aplikacje Finansowe
Finanse
Zarządzanie aktywami
Popularne
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.


Aby zmienić swoje preferencje w dowolnym momencie, kliknij link „Pliki cookie” na dole strony.


Więcej informacji znajdziesz w dokumencie Polityka Prywatności.

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.