. . .

Animoca Brands i OneFootball ogłaszają OneFootball Labs

Rafał avatar
Rafał   2022-04-28 16:17

Animoca Brands, jeden z największych inwestorów w rynek gier NFT i metawersum, ogłosił dzisiaj wspólne przedsięwzięcie z OneFootball, platformą medialną o piłce nożnej, oraz Liberty City Ventures. OneFootball Labs umożliwi klubom, ligom, federacjom i graczom udostępnianie zasobów cyfrowych i różnych doświadczeń zorientowanych na fanów opartych o technologię blockchain.

OneFootball NFT

Firma OneFootball potwierdziła dziś zamknięcie rundy finansowania serii D w wysokości 300 milionów USD, aby wesprzeć przyszły globalny wzrost i ekspansję na Web3. Runda była prowadzona przez Liberty City Ventures przy wsparciu Animoca Brands, Dapper Labs i wielu innych.

Animoca Brands wniesie do tej inicjatywy swoją wiedzę i doświadczenie w dziedzinie blockchain, NFT, gier i metaverse, aby pomóc OneFootball w tworzeniu nowych produktów i usług.

OneFootball to z kolei jedna z największych globalnych platform medialnych o piłce nożnej, z ponad 100 milionami aktywnymi użytkownikami miesięcznie. OneFootball dostarcza kompleksowe treści piłkarskie z setek lig i rozgrywek na całym świecie.

Stworzone przy współpracy z Animoca Brands, OneFootball Labs ma zapewnić nową erę dla fanów piłki nożnej, zapewniając przystępne cenowo i unikalne doświadczenia, które będą napędzać masowe przyjęcie technologii blockchain w piłce nożnej. Produkty będą oferowane w różnych przedziałach cenowych, aby były szeroko dostępne Fani, którzy zdecydują się brać udział w ofercie, będą mogli kupować i przechowywać cyfrowe kolekcje jedynie za pomocą poczty elektronicznej i karty kredytowej.

Lucas von Cranach, założyciel i dyrektor generalny OneFootball powiedział:

Wierzymy, że przyszłość futbolu z dala od trybun i poza boiskiem zostanie zdecentralizowana i zbudowana na Web3, przywracając fanom własność danych i zasobów cyfrowych. OneFootball i OneFootball Labs zmienią cyfrowe doświadczenia fanów piłki nożnej, dając im większy dostęp, więcej własności i jeszcze bardziej przybliżając ich do gry, którą wszyscy kochamy, w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie robiono.

W grudniu 2020 r. OneFootball nabył Dugout, aby stworzyć największą na świecie firmę w zakresie cyfrowych mediów piłkarskich. Dzięki przejęciu do OneFootball dołączyły Arsenal, Barcelona, Bayern Monachium, Chelsea, Juventus, Liverpool, Manchester City, Paris Saint-Germain, Real i Olympique de Marseille. W marcu 2021 r. OneFootball powitał trzech dodatkowych udziałowców na czele z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej, Borussią Dortmund i Tottenhamem Hotspur.

O Animoca Brands mogłeś więcej przeczytać na Blokpres:

Animoca

Sport i kryptowaluty z każdym dniem wydają się współpracować coraz bardziej.

źródło: Animoca Brands

Popularne